säffle

Prinsen har fått vila hela veckan, Hade planer på att rida här några dagar men värme, jobb och tid har inte sammarbetat allt för mycket så då fick han vila. Har pratat med en tjej i stallet som har erbjudit sig att gå med oss när vi ska göra våra första peremiärturer ute tillsamans. Bra att ha en lugn och stabil kompis och lite sällskap!

Har även börjat att ge han Glucosamin för att se om de blir något bättre i hans leder och kropp vilket jag hoppas på! Tycker att han blir allt bättre och bättre för varje gång som han arbetas och springer fritt så vi får hoppas "knackelibrak" tjejen skall även kom ut någon dag så får vi se vad hon säger! Lite extra roligt då hon även behandlade honom när det var som värst så får vi se vad hon tycker om prinsen!

I lördags morse så åkte vart fall jag och familjen ström upp till säffle där jag och min familj bygger en jätte mysig stuga på en halvö. vi har vatten runt hela ön inprincip! Nu fixas det med alla småsaker som måste göras men tar tid och inte märks så mycket. Vi räknar på att de kommer ta ca 2 år ill innan allt är klart helt, så som altan, badtunna, brygga, möblering osv

Jag och prinsen tog oss en lite roddtur ut med en minimal båt. Jag fick veva med årena och han satt och fiska. Vi såg ut lite som den reklamen om V75 där han ror med en häst i båten. Patrick var då alltså tyngden bakåt!

En mycket trevlig helg med regn självkalrt på lördagen och massa vind på lördagen. Nu sitter vi i bilen påväg hem!

Bonusbilder

uppställd och tajm för borstning...

Njuter av en gotta först!

Sweet

Kommentarer
Zorro säger:

Vad är det för fel på han?

2010-07-20 | 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback