Falsterbo

Ja som sakt har vart nere i falsterbo med mina tjejer och jösses vad skoj vi har haft! Såg en himla massa finna hästar några som man skulle kunna tänka sig försöka knö in i baksätet och ta med hem om det gått. vi tittade på 5,6 och 7 åringarna så ja jag vet juh nu vad ja har för krav på mig med benny =)

innan falsterbo gjorde jag inte mycket med benny var lite dagli träning med spolning och boots på med lite bommar och JÖSSES va prins lyfte fint =). I går efter att vi kom hem från falsterbo så pkte jag och tessan till Benny och hängde på han och satt på han för första gången =) JIPPI! va super snäll, vi gick bara några steg + en brall och sedan fick de vara nog.

Satt äten och åkte häst lite mer idag på han =) han fick även longeras lite i början över två små små hinder som han välte självklart =). Sedan gick vi runt i 20 min uppsuttet i båda varven, har kommit fram till att han är lite stelare i högervarvet. så det blir att jobba lite extra med det.

Nu väntar nattskiftet för min del och sedan två dagar ledigit och sedan eftermiddagsskift osv.


Bonusbild

Våran badpaus i skanör, väskan va inte bra på att ta bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback