Stress!

ja som alla eller snarare som alltid så har ja en god tanke att hitta julklappar i tid. Jo jag har hittat några idéen till Ps julklapp kom tidigt men den är självklart inte klar!

Jag har köpt lite till mamma men inget till pappa. har hel brist på idéer. En idée som ja även har till två personer den ena är klar ska bara slås in, den andra skall fixas men där är de lite knep å knåp för att få ihop allt men de kommer bli uppskattat.

Men ja har sådan vånda över mamma och pappas klapp!!! någon som har en bra idée till  en pappa?

Undra va jag får i julklapp??? Största klappen och BÄSTA klappen EVER skulle bli när vet säger "han är helt okej, lite svag i musklerna men rid på som vanligt". Jag hade varit världens lyckligaste människa isf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback