Jahaja

Ibland blir man glad och ibland blir man vääääldigt trött faktist på folk som är avundsjuka bara för att man själv har mål i livet. Eller för att man har lyckats med något! men vet du va - like i care! Jag sa aldrig i mitt inlägg att de skulle vara ngn lätt väg och att jag hade bara något steg att ta för att vara DÄR.

Men jag anser faktist att jag har kommit LÄNGRE än dig för ja har insett mina brister vilket tydligen inte du har i stora höga!

För övrig har min dag varit mkt mysig. Jag och tessan har kört lite fotografering. Tyvärr hade vi lite otur och både sol och bateri dog när jag skulle fota tessan så blir mer bilder i morogn förhoppningsvis.

Kvällen har nu ägnats åt att ha en mysig överaskning åt min prins. mer om det i ett annat inlägg!


Lika glad är ja för de - men gladas är nog benny


Kommentarer
Jenny säger:

Men bry dig inte om det där du! Svara på min kommentar istället!

2010-12-29 | 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback