häktisk dag i morgon

Ja i i morgon så ser schemat ut såhär

06.00 - Vakna
06.15-06.45 - Packa bilen med "husgrejerna" - hoppas att de inte tar så lång tid
07.00 - Fodra hästarna
07.20 - Börja fixa fodret och packa bilen smått
08.00 - Byta täcken på hästanra och sedan gå ut med dem - borde gå på 30 min
08.40 - Mocka och fixa boxen, soppa i stallet.
09.10 - Packa resten till bilen - borde gå fort har redan gjort en lista
09.45 - Åka hem till stenungsund hämta bil + tessan - här kan ja förlora tid om vädret kukar ur
10.55 - byte av bil
11.10 - Åka till Borås igen
12.15 - hämta transporten - luncha hästarna
12.45 - Börja lasta (de får ta de det tar)
--.-- - Åker mot stenungsund
+ 1h - lastar ur benny, bäddar boxen och lastar ur transporten
+ 1h - Byter bil, kopplar om transporten och åker till borås
+ 2h - lämna transporten åker till stallet
+20 min - lastar bilen med hö
+1 h - åker mot stenungasund igen
+ 1h - Lastar ur höt och börjar mitt JULLOV!

tja i runda slängar så borde jag nog vara hemma vid 21.00 i bästa fall vill säga! Ouff kommer bli en mkt låååång dag

Aliss på g till eskilstuna


Kommentarer
ida ( med indy) säger:

hallå , nu hänger jag ej med i svängarna.. ska benny flytta :o?

2010-12-16 | 07:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback