FredagsFnitter!

Ja då tänkte ja dorstätta att berätta om hur min fredag sprenderades. Gick upp tidigt idag med för att först hinna med att fodra och släppa ut alla ponnisar i stallet tillsammans med tessan. Sedan så Begav vi oss mot komunhuset. Jag gick på "arbetsintervju" och hon till tandläkaren.

Perosonalen va väldigt interserad av mig så de hela sluta med att när vi väl skulle få tag på en chef som inte gick att få tag på så fick ja gå och fika med ett gäng. Trevligt men udda. Ska träffa på en vidare intervju på tisdag kl 15.00 och skriva diverse kontrakt typ.

Jag och tessan styrde den stora blå (svart e han egentligen) mot ullared för lite julschopping och bara trevligt mys. På ge-kås fick vi oss en härsans massa roliga skratt och även några julklappar.

Senare på hemvögen svängde vi förbi risport och börjes i kungsbacka. å otrevligare personal får man leta eftetr! De på ridsport va hur sniorkiga som helst, visst affären hade bra utbud och allt men SHIIIT va otrevlig pesronal de hade.USCH!

På kvällen sedan så beslöt ja och tessan oss för att slå in klappar hemme hos henne. De första tre blev bra men sedan så va vi så trötta och fnittriga att vi gav upp de hela och gick bums i säng. Vi skulle trots allt upp tidigt och fodra på lördag igen.

Måstge ja säga att ja sov oerhört gott i natt men gud så kort studn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback