Flitig myra

Ja idag så va det upp tidigt som gällde (igen) och åkte till stallet och fodrade alla hungriga ponnisar! Efter de så va det raska steg ute och släppa ut allesammans. Allt gick helt smärtfritt idag med och fast att jag segade så vart ja klar på 1,5h (inklusive att hästarna åt inne länge).

Fixade allt som fixas ska innan jag begav mig hemmåt. Nu ska ja strax springa ner och ta första tvätten. 

när tvätten är igång så bär det av till stallet igen för att ge alla hästarna lunchen och så hem igen, blir antagligen att hänga en tvätt. Efter så ska ja va en flitig myra och PLUGGA!!!

Satt igår med både biologin och matten. Biologin vill sig inte rikgit fast ja redan läst allt en gång. och matten ja jag har juh lätt för mig så det ska nog gå det med.

TESSAN - till dig, min telefonilus är inte som den ska (vad ovanligt). sorry att ja aldrig kom i tisdags men ja han inte. Jag kommer i morgon istället och åker hem på lördag igen tyvärr. Du vill inte hänga med tbx hit på lördag? Så hittar vi på ngt skoj i stora stan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback