Stallplats...

Sitter och letar som en galning på nätet efter stallplatser i Borås men de finns nästan inga som annonserar, och dem som finns är inget som faller mig i smaken. Då är jag heller inte kräsen men lösdrift med blandad flock eller att så i ett stall där hästen inte får va högre än 155 eller ett annat 165. Känns inte toppen. Alla säger juh att borås är en sådan stor häststad.

Har därimot fått lite hjälp via en bukefalist och hon tog fram två nr till mig TACK! hittade även två till som lät okej. Så det blir till att ringa i morgon och kolla om man kan komma förbi och kika lite. Ananrs så blir de bilpromenad som återstår. Får heller inte glömma att ta med mig min GPS så att ja hittar vart ja ska och när ja skall hem vart de ligger.

Kunde det inteb ara finnas ett gunnarskäl här uppe! tänk va bra de hade vart. Sa till Maira att hon kunde flytta ner hela värksamheten med ridhus, padock, stall, hagar, ridvägar, korall, skrittmaskin etc. Tänk nu har de helt underbart fina stubbåkrar i mängder runtom som man kan rida på!!! jag som aldrig ridigt på stubb vill vill vill!!!

Red i vintras på helt öppna snöfält med sessan och guuuud va skoj de va! Kliar gott i alla fingrar att få rida ett riktigt svettigt hårt pass! Inte ridigt riktigt på hela sommaren. Hur skall detta gå!

Prins får helt enkelt ta och växa lite snabbare! (A) spola fram sesådär tills han är 5!


BTW numeran är vi två sambos!!!



Miss u!

Kommentarer
Nikell säger:

Hej hjärtat.

Du får jätte gärna ringa mig någon dag om du har tid och lust att snacka lite skit. :D

2010-08-31 | 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback