Skola...

Ja idag så va de uppropp i skolan så de va bara och traska iväg. Vi var en stor skara på hela 182 elever. Ett överintag på 60 st. Det är inte dåligt de inte.

Efter skolan var det bara att sätta sig i bilen och fräsa iväg till stenungsund för att jobba! Åkte förbi prinsen och tog av han täcket så han får gott sig lite i solen medans jag jobbar. Fick även massa mat att gotta sig med.

Tanken är att han skall hänga med men just nu har ja igen stallplats, vilket är en fördel. Letar med ljus och lykta och försöker även via buke att hitta boråsare som kan tipsa. Nödlkösningen är lite Fälttritsklubbens gammla tävlingsstall som dem har. Har även hittat en tjej som jag skall ringa och prata med för att förhoppningsvis kanske åka och kika på stallet i veckan.

Plan B är även att jag förhoppnigsvis kan åka runt lite på onsdag efter skolan och helt enkelt våldgästa olika stall som ja hittar påvägen. Skall även åka förbi klubben och titta på deras anlägging. Det var trots allt så jag gjorde när jag hittade det fantastiska braiiga stallet Gunnarskäl!

Det kommer inte bli mycket benny för mig denna veckan. Maria skall hjälpa mig att byta täcken på han och se te han. Men ja det säger sig själv att ja inte tänker åka 1 - 2 timmar varje dag enkel väg för att borsta på han. De funkar inte.

Helgen som kommer ska ja även åka upp till Eskilstuna för att dels ha jouren dels städa ut lägenheten och dels för att hämta mina saker i både stall och lgh.

Jag och patrick kommer att flytta alla hans möbler till nya lägenheten på onsdag med. Kanske så börjar killarna redan i mogron men ja det är inte säkert. Kan hoppas så behöver jag bara möblera =)

Får istället sitta och planera mina nästa bloggtävlingar här! Någon som har ngn bra idèe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback