Så äntligen!

Som ni såg i mina två sista inlägg har inte riktigt vart sy snygga... alltså ja har inte kunna dela in i stycken när ja skriver utan det har bara blivit en hel röra! Suttit och klurat lite på de och försökt fixa bloggen och förhoppningsvis så skall det funka i framtiden nu =)

Mina tre dagar har inte varit jätte händelserika, Gjorde världens "tränigsläger" för jr i onsdags. La ut alla bommar vi hade och gjorde plockepinsockebitar. varannan sida upp. sammanlagt va de 18 bommar uppdelat i två och ett litet hinder på 40 cm.

Eftersom det blev två jääädras långa längor fick självklart jag springa med. Har kommit fram till att ett - Jag har GRYMT dålig kondis och fortsätter de såhär så kommer den bli bättre, då prins gärna springer på och visar upp sig. Två - Prins tycker bommar i alla des former är SKIT KUL!

Även om man stod och longerade vid sidan så drog han sig gärna bort mot bommarna för att få göra dem och i slutet kunde ja inprincip bara släpppa han så gjorde han allt själv! Min duktiga skrutt!

Mio bus rider på som aldrig förr och de ända hon prata rom är "min häst, min häst" HEEEEEELA tiden. Bästa av allt är att hon har så svårt för att komma ihåg namnet Jolly på den. Söt hon är.

Några vet andra vet inte men Besluet är nu fattat, jag skall flytta till Borås och börja plugga "här hemma". Ska bli riktigt najs faktist.

Fast ja skall inte sticka under stole med att ja kommer sakna Gunnarskäl något så enormt och inte mins min fina Rebecca och alla helt underbara människor på gunnarskäl! Så ja passa på att framföra ett STORT TACK till er som finns där, som vart med i både med och motgång, alla ni som engagerat er i mina "problem". Jag hoppas att ni vet att jag är enormt tacksam och glad över allt ni gjort för mig <3

EFter jobbet idag så bär de av till stallet rida en tur på skrutten och pejla av travknappen. Sedan blir de mys hemma, kommer lite gäster till mamm och papp. och mer än så hinner jag nog inte med då jag måste sova. Jobabr ju tidigt på söndag med!

Bonusbilder


Fina Rebecca och Tintin som gillar att ha plankor i bogen

pepptak med tintin! Roligt att få va chaffis på Rs tävling! miss it

Bästa Prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback