Ny mobil...

Dem flesta som känner mig vet att jag har en ny gammal nokia som lever loppan ibland. Min favvorit trotjänare som ja hade i två år (en rosa motroloa v3) inte den bästa kameran men den gjrode vad jag bad den om tills skärmen lossnam jag tror att jag lyckades trampa på den lr liknande. Inget skoj över huvud taget fick då min kära pojkens gammla en lika dan fast svart på den så slockna skärmen efter ett tag kunde ringa och så men jag såg inte vad det var för ng eller kunde inte över huvud taget se något själv.

Efter det så köpte jag mig en jättefin sonyericsson t707 eller vad de nu var. blå vart den i vart fall men det var strul med den från första början. fick inte låst upp den som 3 lovade att den skulle vara när jag fick den men nej fick löst de 3 veckor senare.  Gillade telefonen mycket och den tog faktist mycket bra bilder för att vara en skitkamera. Älskade att den hade bra radio som ja alltid lyssnade på i stallet vilket var guld värt! Men en vacker dag så totalvägrade mobiljävlen att starta och va helt jävla död bäst av allt var att 3 inte ville stå för ngt. jag hade min garanti kvar och allt men nej.

Fick i panik köpa den kära telefonen som jag har nu en skruttig nokia för heal 299 kr. Dock har ja blivit lite småkär i en ny telefon nu som inte kommer på marknade fören v 23-24. har jag väntat såhär länge för att inte fått tummen ur och skickat iväg min telefon till mobilakuten så kan jag juh vänta lika bra vänta till mitten av juni. Dock finns det en till nackdel jag vill juh ha en telefon som är vikbar då min ficka alltid har en tendens att ringa jämt utan min tillåtelse. kom på en nackdel med. Den sista telefonen ja hade har ett himla bra sätt när de gäller sms. Alla ni som har pillat på en Iphone vet hur deras sms fällt ser ut och såg även min senaste telefons fält ut vilket jag gillade oerhört mycket. Så det hade vart ett stort pluss om denna telefonen hade det med.

Nej ska försöka ta mig till en affär som har denna telefonen så kanske man kan få klämma och känna lite på den. Blir det inte den så kommer jag att köpa mig en lika dan sony ericsson igen. den va billig och bra faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback