Miss!

Hej!

Igår (tisdag) va visserligen ingen hektisk dag men fick inte tummen ur att blogga. sorry!

Dagen va inte så händelserik somsakt, vart iväg till skolan på morgonen viundervisas i olika kalkyler och dylikt. Sedan åkte jag och prins på en bilpromenad för att förska hitta stora torhälla slott men det gick inte så bra. Vi hittade bara torhälla slott och en golfbana.

Däremot hittade vi oväntat nog hällristningar, ja de käan låta lite geeke men ja har faktist aldrig sätt sådana i värkligheten. tyvärr hade jag ingen kamera med mig men wow säger ja. De va inte alls som ja hade förväntat mig utan de va rätt snygg gjort. Hade jag suttit och försökt knacka ut ngt i sten så hade de bara blivit ett hål eller något men här kunde man tydligt se hästar, örnar, händer, osv. Jag tyckte de va lite småfräckt!

Sedan åkte vi och köpte potatis och en glass. Jag tänkte testa b$J pinglass och ja får juh säga att goare glassar har jag ätit. usch den va inte alls ngn hit! Men gillar man jordnötsmör så kan den säkert va go men de va lite för mkt för min smak.

Hemma blev de go entrecotte med klyftpotatis - muuuumma! Sedan bar det av till stallet för att rida på min fantastiska häst! hon var lite trött efter passet i måndags tror ja men hon kämpade p åbra idag tyckte jag ialla fall. jobbade lite mer med förvänd galopp och även ökningar snett igenom. lyckades klamra mig fast för kung och fosterland i hennes ök trav men jäses va ont i magen ja fick!

Mumsade i oss goa pankakor till kvällsmat med. dock lite söta men helt okej!

IDag är det nya tag nu ska jag iväg till prinsessan och ha lite hopplektion med rebecca. Eller snarare rebecca hoppar som vanligt och jag blir coachad till max! gött äre!


Bonusbild!



hade bäst! C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback