Fredag!

woho! äntligen kom fredagen sov lite längre idag. Dock blev man teroriserad hela morgonen av massa sms. Jag har en dålig vana att jag kan läsa dem i sömnen och ibland om de vill sig dåligt så lyckas jag radera dem :S INGEN hit!

Dagens planer vet ja inte riktigt än. Åker en sväng till Tuna Park tror jag sedan blir de stallet. Idag får hon garanterat vila. Ska slänga ut babsan och tintin i skritten, mnin älskade Becks har överaskat mig genom att mocka TACK!!! får ta en bild i de härliga vädret idag på henne.

Börjar ladd lite smått inför tävllingen på söndag. Hade så gärna velat haft den ritten filmad men eftersom jag åker själv så kan detta bli svårt. Rätt svårt att rida samtidgt som ja filmar mig själv.

Nej nu blir de att sätta på sig lite kläder och göra någon nytta. ska nog även va så flitig att jag tar och dammar + damsuger i min sotra lya idag.

Ha de bäst allesammans! C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback