Bra Reklam?!

Har ni hört den där reklamen på radio som det är en förälder som läser en bok eller två föräldar som säger ngt i stilen jag tror han har somnat nu, finns även en mormo som berättar något tror jag med och så hör man ett barn  i en telefon som säger "snälla mormor/pappa/mamma lägg inte på". Det är en reklam om att bidra med en peng till RonaldMc barnsjukhus tror jag.

Jag har nog aldrig varit med om en mer hjärtskärande och gripande reklam någonsin. Blir alltid lika tagen när jag hör den fast jag vet vad som kommer att sägas. Men tänk på de stackars barn och familjer som faktist lever så för att deras tappra små riddare och prinsessor går igenom svåra sjukdommar.

Nej usch för de hoppas verkligen att alla barn skall få vara friska barn så länge det bara går.  Dem har vart fall lyckats galant med sin reklam och de ska de ha ett stort + för att de får andra att vakna upp, eller är det bara jag som reagerar så starkt på denna reklamen?


Bonusbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback