Woho!

Usch va tävlingssugen man kan vara. Tävlade som sakt senast i går men när ja tittar på alla bilder och filmer så blir ja bara sugnare. Som tur är ska ja redan tävla på lördag igen och förhoppningsvis så ska ja komma över 60% vilken ja tror ja gör. OM nu min tant vill sammarbeta.

Ska träna för linda i morgon och då ska vi förhoppningsvis öva på den ökade traven hade inte vart fel och sätta den bättre nu. Tror att ja inte riktigt har fatta hur man ska göra riktigt för att få till den utan att den blir springig. Detta ska de dock bli ändring på.

Fick nyss ett recept av min kära pojkväns underbara mamma som ja är mkt sugen på att baka. tror dock de blir lite för sent för att göra detta nu. Ska vart fall skriva in receptet i min egna lilla receptbok. hehe!

Jag har inte hunnit skriva allt för mkt på mitt arbete men de får vara de är så himla tråkigt att skriva om gaskromatografi så de får vänta till i morgon.

För övrigt de som står på schemat i morgon är läkaren på morgon för att kontorolera att min ärta inte försöker ta sig ut via öronen och förhoppningsvis få en remis till att gör en MR. Vi får se på detta.

Sedan blir de skola och plugg och efter de så ska ja få känna på livet hur det är att ha två hästar. Är närmligen barnvakt åt marias Errol denna veckan, han ska dick ej ridas utan bara promeneras då rygge inte mår bra och bena med.

Sedan blir de nog ridlektion för mig och även en för jossan. Ska även försöka hoppa lite nu i veckan men tanten så de blir lite omväxling.

Nej gott folk. ska skriva rent receptet och kolla hur lång tid de tar att göra. kasnke blir en god kaka ikväll ialla fall.

sov så gott allesammans

// T i n k a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback