Va vore en kväll på slottet...

Ja i onsdags så var de millans andra tur att gå på bal med sin johannes och ja ställde upp som fotograf! Vädret såg lite dystert ut men repade sig allt till slut när ja kom ut till ön. Tog några bilder utanförtomten och sedan så åkte vi vidare till klädesholem där de blev ytterligare några bilder. Jag och jeanette åkte ner där vagan brukar vara och så knäppte ja även några bilder på henne med. Blev jätte fina bilder!

Åkte sedan hem för att leka lite med min johan. Åkte i hans brumbrum som ja är lite småkär i. Slöt sedan upp med rassmus och två andra och sedan komm ytterigare 8 personer och min krära patrick. Vi åkte vidare till garaget och där fick patrick sig ett riktigt vrålåk ja stannade kvar i garaget med en och annan glad prick!

Jag och Patrick åkte sedan till stan med tre galda prickar som vi lämnade på nisse och sedan åkte vi vidare till marstrand för att hämta tre trötta balfolk. såg himla sött ut när de låg i baksättet med fina frisyrer och kläninngar och bara sov.

Torsdagen hände det itne allt för mycket. jag och patrick pluggade en del var även över hos fjanten som va duktig och kvällen spenderade vi hemma hos joel med en film och lite god paj.

Fredagen hade ja morognfodring och patrick skulle till ögeon läkaren så vi båda åkte in och de va faktist riktigt mysigt att va i stallet tidigt sommar morgon när de hade regnat lite under natten och de luktade så där gott ute.

Tömkörde min tant och hon gick klockrent!

Sedan kom maria till stallet och vi pratade lite och ja åkte vidare till patrick som va hemma och väntade.

Lördagen sov ja länge på morgonen hade inte fått så mkt sömn natten innan så ja tog mig friheten o sova och de utnyttjade självklart patrick till att jobba sig med en morogontrött carolina!?

ringde sedan min bitch och vi åkte in till stan jag lämnade patrick på dagis med joel och åkte sedan mot burgården skola där maria skulle va krullmodell för anna som skulle göra sin gesell (staving!?). Medans hon va där och blev bedömd så promenerade ja mot avényn och schoppade loss rejält. hehe. Köpte mig ett par yrsöta skor från bianco. Svarta högklackar med rosetter baktil! ska försöka få in en bild på dem i morgon. Köpte mig även en snygg bikiniöverdel! samt lite nya underkläder, ett "guld" armband på hm (ja som alltid bär silver), hm´s gästdesigners Solisar som e råfula men ändå rätt snygga! ett enkelt grönt linne samt ett snäckarmband som blir mkt snyggt på armen när man fått lite mer brun färg.

Värdet var helt nderbat inne i stan och ja promenerade mycket utomhus och njöt av den härliga solen. Gick sedan tillbaka till anna och maria som var mkt nöjda med sina perstationer även om vätskan hade luktat skit =)

Åkte hem maria hjälpte mig snabbt i stallet och sedan åkte vi hem till henne och fixade henne pakning och sedan var de dags att bli fin inför kvällen.

Kvällen soms akt spenderades med patrick, maria , anna, tessan o joel hemma hos honom och de va en mycke ttrevlig kväll fast de negerdunk på hamnkrogen så kom det endel goa låtar att dansa till.

tyvärr fick vi ingen taxi hem utan vi fick gå och de är långt att gå i högklacakt från torget och hem till mig men hem kom vi, mitt i natt!? Men som ja tidigare  sa var det en mycket trevlig kväll.

Jag och Patrick var bra trött när vi kom hem och somnade pladask. Jag vaknade vid 10 och insåg att både han och ja hade somnar och legat lika dant ner hela natten utan att ha rört på oss! Första natten hemma i min säng som ja INTE fick en fight med elementknoppen. klarade mig undan ytterligare rivmärken och blåmärken!!!

Morgonen städae ja lite i rument medans patrick sov lite til. Jag fick vart fall organiserat de mesta men ska fortsätt lite mer i vekcn då ja saknar en låda.

Lagade sedan lite god oxfilé med klyftpotatis till middag åt oss. Smakade tiktigt bra faktist! tror ja ska göra de ngn mer gång i veckan nu.

Var även hos grisen idag och där gick allt bra. Träffade lena och prata lite med henne med.

Sitter nu på mitt hårda golv och pluggar/de fysik som ja snart spyr på!!! mend e går faktist rätt bra än så länge.

nej nu ska ja duscha sedan fortsätta 4 sider till med fysiken innan ja ger upp för kvällen.

tack för att du läste/ T i n k a


Bonusbild


Söta lilla musen hugo som ja hittade på tjörn



Kommentarer
camilla säger:

hihi söt bild=)

2009-05-26 | 10:38:43
Bloggadress: http://klingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback