Nostalgitripp...

Ja dagen i dag var som sakt rätt så hektisk men ja han även att klämma in att klippa gräset i dag. dock så skippade ja att åka och köpa spån. Samt att hopplektionen blev inställd och tant tappade en sko. Så de blev ingen ridning för min del. Kasnke därför de gav mig så mkt tid extra idag.

Vart fall, Morgonen va som sakt på körskolan och gud va man fick tillbaka alla minen och all tid man suttit i de där bilarna. Kändes som man inte hade körtkort när ja skulle köra iväg för att hämta släpet. Det gick bra som tur va. Hade en ganska lång säkerhetskontrollsgenomgång nu första gången sådant som man skall kunna och som även kan komma upp på uppkörningen. Fiffigt hur dessa släp är skapade för att funka. Hel vetenskap som ja ska lära mig.

Testade att panikbromsa men de gick inte vägen. Kent (körläraren) skrattade åt mig och frågade om ja brukade köra hästar? Vi begav oss vart fall ut på stan med släpet och körde runt lite. Han gillade min mjuka körstil och sa att de va något att påpeka. Så nästa gång kommer vi ägna tid åt att bara backa!!!

Släpte tanten på grönt i dag med och hon tyckte de va mkt mer interesant med den ståtliga hingsten på andra sidan stängslet så där stog hon och trampa en stund vilket resulterade i en sko som flög! jätte kul.

Nej nu ska ja ta o sova. Ska plugga mkt i morgon med samt hämta spån och även ringa hovis.

sov sött // Tinka

Bonusbild

Favoriten (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback