Lycka x 2

Ja asså de går inte beskriva men bara av att få höra något litet men så hiumla betydelsefullt kan göra en så himla glad och varm i hela kroppen! Inte nog med det så blir denna upplevelse uppfylld två dar  i rad när man som minst förväntar sig det. Så jäkla underbart att de finns inte!!!

För övrigt så försökte jag maxa mig själv i stallet i dag och de gick fakstit bra med tanken på att det är två hästar ja har hand om nu så tog ja rekord fast ja stog och pratade lite.

Jos var och provred en fjording idag som va lite pigger men rätt mysig dock så klickade det inte mellan dem vilket var synd. That´s life so.

Nu har ja vart fall bakat jeanettes goa kaka som hon bakade i påskas få se om den blir lika god!

Jo juste ni som läste om mina saker som ja skickade iväg. Jo idag fick ja två svar av fyra, ett lite hemlighetsfullt som ja inte riktigt var berädd på men helt okcj reaktion sedan så va en jätte rolig för de va den förväntade reaktionen och den som ja tror va mest oväntad att få eller a mest oförberedd att få. Sedn väntar ja på två till en tror ja att ja får till men de kan ta tid då adressen är lite fluxig sedan tror jag tyvärr inte att ja kommer få svar från den sista. hade gärna velat få de men tror av någon anledning att de inte blir de. Synd...

Jag man kan då sannerligen inte få allt inte. men men. Imorgon är de nya tag jag och fjant ska iväög på en programridning så de ska bli skoj. trodde de va tävling men programridnign går lika fint det med. Kikade precis igenom ritten och såg att ja har ridit fel ivekcan men de får ja ändra till imorogn.

löv u // Tinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback