Börjar bra...

Hejsan allesammans!

Min kära vän maria kom äntligentillbaka från tyskland i tisdagsvkväll och gissa om minst två blev glada (jag och Errol). Vi satt och tjötade bra länge innan vi äntligen drog oss hem. Känns så sköt att hon är tillbaka igen min egna lilla pumpkinpaj! hehe.

fick höra ett dålig skämt med som ja tänkte skriva.

- Hur har du haft de medans vi vart borta?
- Som i tjernobyl!
- Va?
- Ja strålande bra!

Lite halv torr men rolig =)

Ringde även vet häromdagen och fick fixat mina recept för alla sprutor som ja skulle ha. Så nu har avmaskningen börjat! Kalas bra! tycker ja då man snart kan släppa dem så de får lite gott i magen.

Pluggar fysik som en grek men inte blir ja smartare för de!

Fick brumma med johan i hans finbil i går och herre jösses va den låter gott å går bra! Jag vill åsså ha en bra motor!

Tyvärr så har de inte hänt så mycket mer på dessa få dagar sedan ja skrev senast. Hoppas på att helgen blir händelsefull så ska ja dela med mig av mina intryck och händelser de lovar ja.

Ha en fortsat trvlig torsdag // Tinka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback