63% WOW!

Ja idag var då programridningen på stenungsunds ridklubb och jag var ensam att åka dit och hem anna kom dock och hjälpte mig med sadlingen men sedan så skötte ja allt själv. Lite stolt vill ja allt vara över mig själv då de inte är helt okomplicerat. Bra gick det i vart fall. Framridninge kändes tant jätte fin och följsam och lyssnade till 100. Sedan hände de som inte skulle hända hon blev stel som en pinne pågrund av lite ljus. Så kan de gå 600kr muskler medn bara 6 g hjärna. Ritten enligt mig var totalkatastrof inget klicka förutom galoppfattningarna och avsaktningarna trav-skritt-trav. Dommarna tyckes ändå gilla de dem såg och vi slutade på 63% och fick en rosett! Jag va överlycklig och fjant med men även bra fundersam över dessa dommare.

Sedan när vi skulle hem så fick ja kanpt hunnit av med sadel och allt innan hon skulle traska på transporten vilket kändes skoj eftersom de vart ett litet problem för oss.

Har pluggat lite fysik med idag sedan så har ja faktist hållt min cykel i rullnign, cykjlade till stallet förut när ja skulle vattna hästarna. Va lite svårt att dra släpet me cykel så då brummade ja men annars så.

Nä gott folk nu blir de att stoppa något gott i magen o borsta håret. ska va natt taxi i kväll/natt men även plugga fysik. Roligare kan man juh faktist ha de på en lördag kväll när man inte jobbar...

// Tinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback