Inringd!

Japp! I torsdags när ja satt och skumpade runt på min lilla svarta ko så ringde en smått panikartad Linda!? Hon undrade om ja kunde jobba på puben. Självklart sa jag ja och en timma senare så var ja där. Linda skulle visa mig kassa systemet hur de funka och resten fick Gull-Britt visa och brätta. Jeanette va nämligen sjuk och Linda lika så, detta innnebar för mig att ja skulle jobba ensam!? Som tur var så var Gull-Britt ute i köket och jobba och det var en rätt så lugn kväll och rätt trevligt faktist.

Fredagen så var ja i stallet på morgonen och pysslade med aliss. Skulle rida lektion för Linda vid tre tiden. Vi övade lite på programet som ja ska rida nästa helg =S Och även lite övergångar. Gick faktist bra.

Sedan brummade ja och min supergolf in till stan och Hämtade patrick vid stationen och åkte vidare mot Linus och Pungen för att där ha ätit några mackor dra vidare till bion. Vi tittade på "män som hatar kvinnor" och det är en av de bättre svenska filmerna jag sett faktist. Kan tycka att allt hände lite väl fort i slutet. Filmen var ändå 2.5h lång och de första två 2 var väl disopnerade, kände inte lång utan bara bra. Sedan när sista 30 min kom så kändes de som allt bara östes ut av filmen för att de va på tid nästan. Lite synd men filmen var bra så jag skall inte klaga. Värt att se!

Lördagen väcktes ja och patrick av frukost på sängen av HÅkan bråkan som antaglien ville ha lite sälskap vid bordet gissar ja =). Så de va bara att pallra sig upp och äta. Alltid lika trevligt att få frulle på sängen.

Satt och myste lite hela dagen fram till 2 då ja fick åka till stenungsund och ta hand om min lilla kossas. Efter de så var det jobb igen på puben. Skulle jobba med henke idag och började 1700. Hade en jätte trevlig kväll med party musik och schlager på tv samt lagom mycket folk. Rätt skönt faktist att det inte är överfullt. Min kära Maria kom förbi och höll mig sälskap en del av kvällen. Sedan kikade både baloo, Martina och Patrick förbi vilket var mycket trevligt. TACK!

Tack vara henkes Super dans och min enorma kunskap på drinkar så fick vi en dricks på 160kr (WOW). Kvällen slutade vid 0030 tiden för min del och gissa om någon var trött!!

I dag söndag så fyller min stjärna Johan år GRATTIS!! Jag, Patrick, Jeanette och håkis gick på en härlig solig promenad ner till nybyggda bryggorna vid rönnängsbrygga och satt där och solade oss en stund, va verkligen super härligt och bara sitta där och lyssna till havet. Pomenerade sedan hem där vi mötte marcus och satte oss och ficka en stund på trappen.

Sedan va det tyvärr dags för min PAtrick att åka hem =(. Vi ses antaglien nästa helg men då jobbar ja både fre och lördag så de blir tufft men skoj.

Tack för en mycket trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback