Oj va mkt att berätta!!

Hej allesammans!

Som ni säkert vet så har sommaren vart här ett tag vilket för mig har ineburit massa jobb och bad när solen tillåtit. Tänker inte säg att jag inte suttit vid datorn för de har ja men varför ja inte bloggat något fören nu de kan ja därimot inte svara på för jag vet inte.

Allt lite kort och gott.
Jobbet
Knallar på här på borealis, tycker det är grymt mycket roligare här uppe än där jag vart tidigare år vilket är kalas bra. För närvarande jobbar jag med Daniel men ha går på semester och då kommer Janne. Jag vill inte påstå att jag är smidig när ja jobbar här då de både blandas in vatten och massa mängder av sot i mina uppgifter vilket ofta resulteras i att jag blir svart bara ja tänker CB. Har även haft lite mindre otur i mina färdigheter med diverse brandslangar men det är la smällar man får ta gissar jag. Det har vart blöta erfarenheter!

Aliss
Tog och startade några tävlingar i mitten av sommaren. Delad mening om hur det gick faktist men som sakt jag gör de för det är skoj att komma ut och få känna sig lite extra fin.

Har flyttat henne för bättre bete oxå bort till Ina. ligger i Kode men gud va fint och vackert det är där. Lungt och Fridfullt. Aliss trivs som fisken i vattnet så de är skönt.

Allmänt
Ja mycket har förändrats på kort tid och vad denna veckan har att erbjuda återstår att se! dock kommer det att avgöra mycket för mig,patrick och lilla aliss.

nä nu ska ja fortsätta kika efter bra ridövningar so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback