PANIK!!!

Suck det är så mycket man vill göra men inte hinner med.

Idag stog ja upp redan halv 8 för att bege mig till stallet där ja hade uttsläppet. Efter det gjorde ja allt som hörde till aliss och insåg att ja även hinner rida så upp på hästrggen blev det. Var sedan klar vid 11 tiden.

Åkte då dem och ville hunnit att åka till stan för stt köpa mig en bok men det hinner ja tyvärr inte innan lektionen. Så jag får göra det efter skolan istället.

Men så ska ja även hinna att köpa en Wisky flaska till harm. Fattar inte att ja är så dum att ja tar de ansvaret på mig själv när ja vet att ja inte hinner. Pucko!! Får åka snabbt till bkhandeln för att sedan hämta maria och åkta till apoteket.

Ja juste dit måste ja med!!! Tack vare att idiotläkaren på vårdcentralen försökte att ta livet på mig! Ja ni läste rätt, Sedan ja var lite har ja vart intolerant mot penicillin. Det kan va så att ja nu är antingne miindre eller mer tollerant mot det men ja känner inte för att testa då jag i värsta fall kan få en pencillinschok och kanske dö.

Denna läkaren skrev vart fall ut pencillin till mig 750mg tabblet två gånger om dage. Jippi!!! suck. Läste bipacksedeln där de står att minsta lilla överkänslighet så skall inte denna penicillin ätas. Så där slängde ja 300 i sjön de va juh jätte roligt! Så nu får ja åka och hämta ut min andra medicin.

Sedan ska ja även fixa en till sak som ja inte riktigt har koll på men de får la gå. Efter de så ska jossan komma vilket känns ännu mer panikartat!! hur ska ja hinna!?

Så var det även tänkt att ja skulle städa mitt rum och de lära ja göra men inte på dagen så det blir i natt stället.

Förhoppningsvis så ringer vik med så ja får jobba lite i morgon men då blir det med stress men det får lösa sig. Jobbigt är att ja hade kunna göra allt i lugn och rå men allt har en himla tidspress. Så de måste göras så snabbt som möjligt vilket är lite smått jobbigt.

Nej nu måste ja iväg till nästa anhalt - skolan -  USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback