Panik = Halvlöst

Ja som ja skrev förut va ja lite stressad och så. I skolan så gick våran labb bra men inte som den skulle men momenten blev vart fall avklarade. jag jobba med en mycket trevli tjej, aisha.

Hon tipsade mig om adiblris (stavning?!) Beställde vart fall min fys bok där. Mycket roligt att betala 500 kr för den. Är dock illa tvungen då den är hopplös att få tag på begagnad eller på bibliotek och vi har redan gått igenom över 50 sidor på 2 veckor. Mindre roligt.

Var sedan nera på torget och fixade wiskyn med maria. Hittade sedan två saker som va rätt okej skall dock komplitera i morgon. Köpte även en ny fondatin samma märke och samma serie som ja haft innan och vart mycket nöjd med men den är lite för mörk nu på vintern så ja satsade på en som va lite ljusare denna gången så får vi se hur det blir.

Har inte hunnit att hämt nya medicinen än men ska göra det i morgn förhoppningsvis!

Jossan va i stallet i dag och tog hand om Silver och det gick jätte bra för henne. Hon lär sig jätte snabbt men glömer lite ibland men det går jätte bra för henne i vart fall.

Nu sitter ja här och ugglar borde ta och städa mitt rum lite så ja tror nog allt att ja gör de. Skriver mer i morgon.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback