Min Mamma!

Äntligen kom min kära mor hem från polen! Fick dock inte pratat med henne allt för mkt då hon skulle jobba idag så ja ville inte sitta uppe för länge med henne. Fick en jätte fin ring av henne, kommer garanterat att iritera min kära patrick lite för den har några lösa bollar på den som skramlar en massa men den e super fin! Blev massa glad.

Idag har ja faktist ridit ut i det härliga vädret som va här och solen lös på oss hela tiden vilket var riktigt härligt. Träffade på en massa folk som va ute och gick/sprang hela tiden, om ja ska va ärlig så blev man själv lite sugen. Får se hur det blir med det.

Har legat is ängen lite och slappat nu efter att ja kommit hem och känner att ja måste ta mig ann att städa mitt rum. EFter de ska ja skriva ut bilderna som ja nu har haft som projekt att göra i över 2 månar känns det som.

Söta lilla Sanna va supermodig häromdagen! Gjorde ngt som ja tror att ja faktist inte hade vågat att göra. Du är min idol tjejen! tycker även att det är super kul att det blivit som det blev med sanni. Sorry att ja skrivier lite mystiskt men ja vet inte hur mkt ja får skriva.

Nej nu får ja allt ta och göra ett litet ryck här för annars blir ja aldrig klar. Ha de så gott allihoppa!

8-41 <-- Längtar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback