En Idée Som Går Vidare...

Ja som sakt. Min idée som ja skrev om förut idag har blivit riktigt bra. Inte helt nöjd med den då ja känner att något saknas så ja har ca 3 bacupper men de skall nog lösa sig får vi hoppas.

För att gå vidare med min plan så ska jag i morgon ringa till en viss tant ,tror ja att det allt är, sedan förhoppnigsvis få träffa henne och visa det ja har planerat fram. MEN! jag måste nu bestämma mig för en till del i del i det hela som jag innan trodde va självklar men efter lite bollande så blev det helt fel. Tror dock att jag har något som kan funka om inte de så finns en sista lösning på det med.

Hoppas nu allihoppa och hålla tummarna för mig för de kan blir en rolig sak som KANSKE kan gå vidare till något större!?

Var idag i skolan med. Vi sitter och håller på med vågor i fysiken. Det är lite komplicerat eftersom man tycker att de är fruktansvärt självklart men så får man svart på vitt att de inte alls va så man trodde. Det ska nog lösa sig detta med.

Har även fått en supertrevlig plugg kompis. Han heter Nadjib och är 50+!? Tycker det är skit skoj, vi har en bra deal ja och han. Jag hjälper han med engelskan så ska han hjälpa mig med fysiken. KALAS BRA!!!

Nej gott folk mina planer har tagit mycket kraft på mig idag så nu ska ja faktist sova lite.

I Will Be Back Romorow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback