Ironi?!

Hej alla!

Har som ni ser vart lite slarvig med bloggandet! Har faktist inte haft något att skriva om.

Nu när ja gick in så hade ja en komentar till mitt inlägg Kalas som skrevs innan detta och det var " vilken flitig bloggare du är" skrivet av anonym vilket ja tyckte var lite ironiskt med tanken på att det gått en vekca och lite mer sedan ja skrev.

Jag har börjat aktivt med mina lektoner för Linda Larsson nu vilket som ska blir skoj. Det som är ironiskt med detta var då att efter sista träningen säger Linda " Nu ska vi köra gärnet för hon har juh itne vart halt på ett tag!" Vem tror ni inte är halt två dagar senare!!! Tror dock bara att det var en mindre sträckning så förhoppningsvis så ska BoT skydden funka under nätterna och jag ska ta och promenixa lite med henne i morgon.

Förra helgen var mycket underhållande med. Började med de hela att vi i tjejer i stallet skulle ut men inte viste vem vi skulle hem till innan så ja skämtade lite med Harm att vi skulle till honom men han tog de seriöst så vi hamnade där i Äggestorp Vilket var kalas kul.

Några fick i sig på tok för mycket redan på förfesten men så är det när man inte kan dricka med måtta. Nämner inga namn!? Senare så körde ja hela kompaniet till hamnkrogen förutom en då, väl där nere så mötte vi halva stenungsund + lite andra goingar. Även Tjörn hade hittat in!

Söndagen va roligaste när man kom till stallet och såg vilka som hade partat loss rejält! Eller hur va de tessan?

Senare på kvällen så hade ja och maria Filmkväll och tittade på nya ARN filmen som vart helt OK. Vi funderade även ut hur man knöt en slöja och ja fick allt till de! Både med knut och häckle!

För en stund sedan satt ja i badrummet med en sax i högsta hugg och skulle våga mig på att klippa rak lugg. Tänke ja skulle börja lite taktiskt genom att ta långt i början och klippa uppåt utifall att ja skulle ångra mig och inte vilja ha lugg. OCh mycket riktigt ja bangade så nur ha ja ett ganska stort parti i håret som bara är rätt avklippt. Det är sådant som hänger när ja klipper! =)

Sitter nu och tittar på Batman begins den är lite roligt faktist! Har packat klart allt för i morgon så det är bara vakna och ducha som ja behöver göra. Sedan bär det av till Växjö! Vad som står där på schemat har ja inte en aning om. Ser dock fram emot lite klyftpotais.


Hela gänget samlat fv. Tobbetoffel, bollen maria, modellen ronja, matvraket jossan, brill madde, prat tessan fixar harm snyggingen linda apan noak och pucko carro bakom kameran


Tack och hej!

Kommentarer
camilla säger:

De va jag som skrev att du va en flitig bloggare! du bloggar iaf mer än mig=) hihi. kram camilla

2009-02-14 | 18:00:21
Bloggadress: http://klingas.blogg.se/
Tessan säger:

asså, tycker du att jag snackar för mkt? :P

2009-02-16 | 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback