Högskoleprovet och lite till...

I veckan som gått har jag inte gjort allt för många knop som vanligt. Pratat lite men Nettan och hon har fått slåt sin kära Lady till en tjej i jönköpning tror ja de va.  Så hon flyttade i går. Sedan hade även älsklingen fått ut lite på sin försäkring för nacken vilket var massa skoj!

Torsdags var det eva-karon oskarsson träning hos oss. En del hästar gjort STORA ändringar. va massa skoj att titta på. linda redjätte fint sedan va de en häst som va halt eller liknande. satt vart fall i stallet imprincip hela torsdagen.

Fredas fick ja va där en snabbis och mocka å de sedan bar det av till stan för att hämta mitt fnask =). Tog även en sväng förbi provskor. hittade dock inget som ja kunde tänka mig bäras.

På kvällen så hade jeanett gjort massa god mat som vi mumsade i oss och efter det så gick vi ner till Niclas där det var lite folk och tittae på idol. kvällen var rätt lung och sluta lagom sent.

lördagen fick j gå upp massa tidigt för ja skulle göra högskoleprovet. fattar inte varför ja betalat för att få en idiotförklaring. Som vanlitg så känns det jätte bra men går skit. På rasterna spenderade ja min tid med Ann-Marie och vi tjötade en hel del.

Efter de så bar de av till stallet. hade en lektion för josephin på hazzel. Det gick mkt bättre idag än förra veckan. Men finns massor att jobba på. Tog sedan å släppte min lilla aliss i manegen så hon fick springa av sig efter att ja tömkörde henne en liten stund. hon sprang som en riktig tok och va massa trött sedan.

åkte ut till tjörn och fick supergoda rullar med kyckling i av jeanett och en supergod sallad.

Det bar efter detta av till Linus ute i skogen för att titta på en av de sämsta filmerna vi/jag sett. Mins inte vad den hette men ändå. se inte den.

Nu på söndag så är ja bortbjuden på middag till "min barn"  där vi ska bubbla och ha de skoj. Patrick åker till stan för att göra sin praktik där i vkecn så ja hoppas han får de skoj med linus och alla poliser.

Nej nu ska ja iväg å mysa lite. =) so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback