DM:et helgen och ett litet experiment.

Helgen som gick var Patrick hemma och hällsade på. Stackaren hade ganska mkt otur med tåget som var försenat 1 h nästan. Fredagn mös vi bara massa hemma. Janett hade plåst upp en dubelmadras som ja o patrick skulle sova i. Vi vacknade dock mitt inatten av att våra ben pekade rakt upp i luften och att våra rumpor nuddade golvet?! Det var hål i madrassen!!! Inte ngt vidare skönt så de va bara att börja huffa ioch puffa, nä där ljög ja vi satta bara på en liten mackapär som tjoff blåste upp madrassen. Sedan var det bara attt sova vidare till typ tidig morong då patrick tejpade ihopp de "lilla" hålet och vi huffade o puffade lite mer.

Patrick köpte tomas gamla bil på lördag morgon en saab 900 tror ja de va. inte ngt vrålåk eller a enligt tomas var de nog de eftersom han nu har en sitt å träng. Bilden duger gott och väl för min lilla patrick nere i växjö.

Jag hade min tävlingsdebut på Söndagen som faktist gick väldigt bra för att ha vart första gången. Hon var jätte duktig när de gällde alla andra hästar å nytt ställe när vi red. Startade bara första klassen och där hamnade vi på 76% så ja är nöjd.

Patrick åkte hem på söndagen och tåget blev försenat igen, stackaren han har inte mkt tur han.

Jag, Maria och hennes kompis (sofia tror ja hon hette) drog en snabbis ner till kära ullared på tisdagen. hittade massa skit som vanligt men för en gång skull så köpte ja bara de ja "behövde" eller snarae de ja åkte ner för. Vilket var några höstljus, vita benlindor, b-vitamin och nagelstärkare.

köpte en nagelgel som de heter men är snarae typ som en lite tjockare olja som man maserar in på en nagel och då ska den öka i växten med 65% på en vecka! ska bli kul att se om de funkar! Hoppas de gör de

ha de bra kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback