Var skall man börja!

Suck var skall man börja. Fitt schefen från uddevalla är dum och ja ska bara jobba 7 dagar i hela december de kallar dem att ja ska "jobba skiten ur mig" tror inte de... Så nu sitter ja här i skiten igen och ska söka jobb. IGEN!

Ska skriva ett personligt bre men är värkligen sämst på de har inten en aning vart eller hur ja ska börja eller sluta. vet vad ja ska ha med men inte en aning hur ja ska formulera det =S bajs!

Ska även snart få mina pappaer från Polisen så kasnke de blir några vikariat.

som tröst köpte ja mig en liten julkppa idag med. Blev en röd ipod shuffel, röd för att ja ville bidra med en peng för forskningen för hiv och aids smittade i afrika. så jag har även gjort en god gärning =).

Pratade med älsk idag med och han har de inte lätt men fick VG på en uppgift i kriminologin Duktig pojke! Vi kom fram till att dena terminen inte vart den snällaste men han är glad att den snart är över.

Min älskling i stallet vad oxå duktig ska ta lektion för min tårtyrare linda på fredag med så de ska bli massa skojsigt.

Men nu ska ja betala några räknigar och sedan nanna fast de vet ja att ja itne gör utan kommer leta mig fördärvad efter en cd innan.

jo juste glömt att berätta va hos frissan i går och numera är ja mörk mörk mörk brunett med halvlångt hår åt alla hål och kanter =P

G
od natt gott folk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback