Skit!

Det som gick så himla bra slutade i skit. Klänningen ser förjävligt ut rent ut sakt. så nu är ja på jakt efter en till koola anna klänning somheter rut dress. för ja behöver liiiite mer tyg än vad man kunde få ut ur de lilla prickika stycke ja hade att tillgå. ANNARS så gick de rätt hyfsat om man ser till mia usla syegenskaper så kunde nog en blind OCH armlös människa sytt bättre... suck. får fråga min kära mor om hon inte kan hjäpa mig.

Idag eller a med tanken på vad klockan är så är de snarare igår så hoppade ja med maria. aliss börjar ta sig nu och det går bättre och bättre dock tog ja ingen galopp i vänster varvet kom ja på sedan. hade byggt alla våra hinder typ åt höger. Så idag (torsdag) så blir det att bara arb med v. galoppen. suck. De kommer gå massa skit.

Har även under onsdagenhunnit med att vässa klorna inför issaberg så ja är lite smått handikappad men ja ska nog ävnja mig fort. hoppas att de håller lika bra som de ja hade sista med gel.

Vet inte riktigt vad mer min torsdag ska erbjuda mig mer än att ja ska ner till en tygaffär, systemet, komun, willys,stallet,gina,stora höga, cubus lär de nog med bli, packa, städa, rida och säkert lite till. JA men för att ja ska hinna med detta så får ja allt ta och nanna lite nu.

Föresten om det är någon som har stt min fjärr till mina lampor den är liten silvrig sak med 6 st ovala gummi knappar på, så kan ni la höra av er. Har vart borta dyrga månaden. Litte jobbigt att behöva gå upp  ur sägnen varje gång man vill släcka :S

Sov Sött alla trogna bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback