Helgen och en bruten fossing?!

Min honney kom hem redan i onsdags vilket var kalas kul. var bara utan han i två dagar. Han har haft en de pluggande och så men ja har jobbat lite och även vart i stallet och donat.

Fisen har vart jätte duktig har inte gjort så mkt seriöst arbete de senaste då hon fått vila lite till och från. När hon går så går hon jätte fint nu =).

Fredags så vart ja i stallet en stund sedan så bestämde vi oss för att åka in till ch där vi mötte krusebärt, ch, simon, junte o niclas. Vi tittade på idol vilket var trevligt de va rock tema. Jag tycer att alice o anna är bra i vanligt fall men de va ingen hit i dag. däremot var han malta pojken bra och lars, synd bara att lars fick åka.

lördags hade vi 6 st bokade biljetter till Bond. Det var jag patrick, maggan roddas och pernilla marcus. Vi bestämde oss även för att äta ute innan så vi åkte in till stan vid 6 tiden. mötte maggan och roddas vid skandinavium och rantade runt efter en resturang men de va fullsatt typ överalt. sedan viste vi själva inte riktigt vad vi ville äta. Men så hittade vi en lite söt pizzeria mitt emot hotel liseberg som va tom. Men vi gick inte dit utan till Bergakungens resturang Danilo. Det var SUPER god mat. Vi tjejer bestälde en pasta i gräddsås med kycking som va jätte god och killarna åt burgare efter filmer. Massa trevlig stämmning och god mat!

Filmen var helt okej. Min första bond så ja är inte jätte rutinerad på de där med bondandet men den dög absolut. Jag gillade värkligen halsbandet som bond tjejen hade i början av filmen. Stort men ändå snyggt. docl inget ja själv hade satt på mig. Risk för att bli halshuggen =)

Söndag var de fars dag och min pappi fick en stickad tröja och slips (tråkigt ja vet) men det är sådant han använder.

Sedan tog ja min patrick under armen och vi åkte till tjörn å firade pappa nr 2. Där blev det massa god mat och tårta. Tårta blev det i mängder efter att någon råkade sleva upp halva årtan på min minimala talrick. hmm

Har inte träffat min kära lilla maria mkt i stallet denna helgen men det blev istället en massa i måndags och även nu idag. Vi eller snarare hon övade på att hoppa upp på sin 3 m häst barback ai trav och galopp. Slutade efter många om och men och lite grus i munnen att hon faktist kom upp. Stackars Errol han förstår nog inte mycket.

Har även gjort ett DA1201 prov. kändes bra men de gör la alla prov för mig så de är ingen idée att utrycka sig i förväg. Hoppas vart fall på ett mvg.

Var även hos läkaren i måndags  och tittade på min fossing. Hon tror att antingen har de vart bruten eller så har ja fått en inflamation. Jag ska vartfall knapra piller i 3 v!!! Ska även in på röntgen på onsdag (i morgon) så får vi det riktiga svaret.

Har morgon fodringen i stallet i morgon så får allt gå å nanna nu annars blir hästarna väääldrig hungriga om ja inte släpper ut dem i tid.

sov sött allesammans

Bonusbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback