Skolslut, Balfotografering och nästan 9,5 miljoner

Som dem flesta har märkt så har solen hittat tbx till sverige igen, vilket är tur de för snart kommer de härliga lovet. eller ja häligt blir det la kasnke inte då man ska jobba på två olika ställen och tjäna en MAAAASSa pengar men de kommer i vart fall. iochmed att de kommer så tar även skitskolan slut =).

Tessan, Sanna och en massa andra härliga människor ska ta studenten nu med och innan den så kommer den hrliga äfterlängtade balen. å ja minns den som igår va så fruktansvärt najs. men i vart fall så skall jag vara fotograf åt lite folk så det skall bli massa skojsigt. man kasnke kan sätta på sig klännigne igen och smita med dem till marstrand. hehe blev äna lite sugen där.

Jo juset eftersom olympia travet har vart nu i veckan så fick ja för mig att spela på en harry boy med patrick och en v65 me patrick. tro de eller ej på den ena så får vi 5 rätt av 6 och på den andra får vi 6 av 6 rätt. går man nu in ¨på hemsidan och kollar utdelnigen så står det 9 450 800 kr för 6 rätt. WOOOOHO!! men så får vi inte glömma att det är jag som spelar så självkart inte utdelningen blev min hela vinst på 256 kr suck =( men jag gör ett nytt försök på onsdag då sista löpet går och jag har redan några favoriter ;) hehe så vi får se om de blir ngn miljonär av mig.

wish me luck...


image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback