Mycket trevlig Dag

Åkte till orust på morgonen för att hjälpa nettan med cherry. Vi red först ut och sedan tog ja henne i paddocken och hon gick jätte bra. vi hade jätte tur med vädret till ja skulle abeta i paddocken då började det att ösregna + hagla. jag kunde nog vrida ut massa vatten ur mina kläder.

åkte hem och bytte om till lite torrare kläder och sedna iväg till min plutt. Krusel kom och tittade förbi en stund jag busade med mio och Aliss fick springa av sig en massa energi och även ne sko i manegen. Nu har ja har bar 1 sko kvar och hovis kan inte komma fören tidigast tis. guuu va de känns bra...

Efter min långa vistelse hos Aliss åkte ja hem bytte om för att sedan bege mig till Ströms lya och äta kräftor med go champis. Det var en mycket god midd/kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback