Bastubad?! Eller?!

Hej hej
skulle rida lite dressyr idag inne men självklar så va juh solen som högst då ja skulle sätta igång skrittade fram ute och förtsatte sedan inne. Det var som att gå in i en värmevägg när ja gick in i rdihuset. Efter 15 min lungt travande var både ja och aliss genomblöta skrittade lite ute gick in igen fortsatte me galopp gick ut och tog galopen ute med. Tro de eller ej men ute går de inte liteka fort.

Har tjötat en massa med lilla linda idag, hon ska hjälpa mig lite me fisen.

Åkte sedan ut till TRK och där fick ja träffa min världsvana WICKETICK! som hade läppglans till lilla mig haha. Hon hade shoppat massa trevliga skor sa hon. Nu ska vi göra kemi c tillsammans med.

Ska ta och läsa utt "tisdagarna med morrie" nu hoppas på att de blir ngt bra av de hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback