3 timmar av hård träning!!!

Skulle inte tagit ut aliss bädd i dag men eftersom ja vaknade så tidigt så gjorde ja det ialla fall. Det tog mig 3 timmar och 26 STORA kärror. Det jobbiga va intea att lassa i kärran de va att tömma kärran för att våran gösselstad e inte den lättaste för tillfället. världens brantaste uppförsbacke ska man upp för och tippa. JAg e helt slut nu. som tur va så är vårat stall ganska kyligt och kalt men  ja va dyngsur för det. Känner av mina armar, ben och rygg, som tur va sgör man bara detta en gg om året så det är inte så farligt.

Skall sätta mig med lite fysik igen snart. Bokade precis en biljet till växjö till helgen. Errol-Maria skall sitta barnvakt =) det kommer nog att gå jätte bra.

Så e juh favvo doktorn på tv idag med honom får vi juh inte missa =)

so loong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback