Va ska man ta sig till!

De senaste dagarana har vart lite kautiska för mig. Saker och ting i min omgivning har gjort att ja inte mått bäst så att säga. Allt från folk som bara är för mkt ibland har lagt sig i och tyckt man vart ohövlig eller att man är elak på något sätt bara för att man inte kunnat göra något för/me/åt dessa personer. som bara denna månaden tror ja jag har fått dessa (3st) härliga personer samanlagt 6 st gånger att reta sig på mig för att ja inte gjort något sådan enkelt som exempelvis velat göra de dem velat göra som en promenad runt en skog???

För övrigt har min dag vart väldigt härlig. Vackde upp i morse brevid värdlens sötaste pojk som dagen till ära har vart min i 3,5 år =). Sedan vaknade ja dock av att gösta stog och spikade på några jävla plankor precis bakom boa så de va så där lätt att sova.

Åkte till stallet när patrick skulle åka till stan för att gå på konsert. Våra spånpallar kom idag och vi var hela stallgänget och massa mer folk som hjälptes åt att lassa av samanlagt 18 pall med spån så de blir ca 62 100 liter spån. Hoppas nu att det räcker till vintern. Tog mig även en lite barbacka tur på fisen bort till bäcken. Har börjat sätta igång henne lite smått nu efter allt hemskt och hon är duktig, fortfarande lika busig men de betyder bara bra för då har hon vart fall inte ont någonstans. En Glad Aliss är en ännu gladare Carolina!

Ja du nu sitter ja här på golvet och inser sakta men säkert att ja måste ta itu med andra halvan av rummet, som tur va den mindre halvan. Sedan funderar ja på att sätta mig lite me antingen täcket, boken eller scrapbooken en stunde efter ja e klar. Oj nu kom ja även på att ja ska lägga in Max cd på datron...

Blir nog säkert en liten kvällsutr till Aliss med sedan kommer patrick och hämtar mig såblir de tjörn i natt med.


so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback