Världens Sötaste Pojk... å han e bara min!

Jobbar och står i för fulla muggar. Det är eftgermiddasvecka för mig så ja får mig allt lite sovmorgon. jippi. Sov hos sötnosen i natt och fick en jätte fin frukost på sängen va så musigt så att sitta där å mumsa i sig lite mackor och härlig somarlukt. lööööv

Satt sedan en stund i solen, eller ja satt snarare i skuggan uder de STOOOORA äppelträdet med muffins. Fick inte suttit där allt för länge då ja skulle in till stan och köpa mig en extern hårdisk.

fick även besked idag från GU att ja kommit in på deras marin biolog utbildning. jippi. står dick i dillemat nu om ja vill lr inte vill då det är ett kandidat program och ja funderar på logoped med och det va nr 11 på min lista och marin va nr 5. (trodde inte ja skulle komma in på den). men har till 28 juni på mig att bestämma mig så ja får se va de blir.

Blev även lite läskad på en thailands resa över nyår jul där. hade inte vart fy skam. även till turkiet nu i slutet på sommaren. men ja har ju inten som vill åka med mig vilket är lite synd =(

Hoppas att helgen blir fin, christian kasnke kommer på besök med ska bli skoj. Vill ut och åka båt och sola massa samt ha en frisk aliss, ja juste nu ska det vara tidsvatten med så ska ja ut och kika om det går att gå i vattnet med aliss med. hon kommer nog att undra men ja tror nog att hon gillar de innerst inne. hehe

Vill även tacka världen bästa sannis för att hon faktist bryr sig och inte bara "bryr sig", min aldeles egna lilla velismajis

hoppas att alla där ute mår bra hare bra...








Kommentarer
Sannisen:) säger:

Älskling, det är klart att jag bryr mig! Du och ingen annan är ju världens bästa Barro! I LOVE YOU

2008-07-04 | 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback