Världens mys och en gnutta otur...

Efter att ja kommit hem från polen så slängde ja mig in i arbetet igen. Jobbade helgen i uddevalla där man märker att alla tyskar, norskar, danskar och finnar har semester sammtidigt. Har vart fullt upp hela tiden och vi har varit 2 st i affären så det har vart en hel del spring, men ja gillar de så det är bara en massa skoj.

I lördags efter jobbet så åkte jag och patrick hem till krusell där det var en trevlig grillkväll med en massa folk. stanade dock inte så länge eftersom båda skulle upp och jobba dan efter.

Efter jobbet i går (söndag) så hade ja å pojken min bokat biljeter på hankock inne i stan så vi bestämde oss för att till "våran" resturan och fira våran 3 och 3,5 års dag i efterskott. Dem hade tyvärr stängt så vi gick till en närliggande grekisk resturang. Maten var över alla mina förväntnningat supergod och servitören va super trevlig och allt va så fint så det kändes nästan som att vara utomlands =). Efter våran mat så gick vi på bion som va bra men kunde vart lite minde "bom,krasch schwishig" för min smak, men helt klart värt ett besök. Hade som sagt en mkt trevlig kväll (L)

Idag hade ja tur som vanligt, här kommer världens superväder och carolina ska jobba... Gick rätt segt på jobbet men fick trevligt besök från 400 runt 8 tiden så de va najs =)

Nu sitter ja här och är på myshumör och planeringshumör så ska fixa en massa i morogn och förhoppningsvis ta en lektion för linda om det vill sig väl =)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback