Trött!!!

Gaaaah!!!
Jag är värkligen less på allt jäkla jobbande nu, ha verkligen ingen tid för mig sj längre. Är blek som en albino då ja absolut inte hinner sola oxh då ja ev har lite tid över så är de självklart inte fint väder.

Har idag jobba 5 dagar i sträck och har 3 dagar kvar sedan är ja ledig EN dag och sedan tbx till jobbandet i 7 dagar och sedan ledig 3 och så kommer mitt längsta marathon någonsin 18 dagar i ett. Gah! hur i hela hissingen ska ja orka de. kommer då ha jobbat 153 timmar!!! Usch. Men men ja får la räkna med PENGAR! tyvärr är det inte allt. ska höra med mitt ena jobb sedan om ja nu ska fortsätta efter sommaren om ja kan få ledig 2v eller liknande.

Sedan ska ja me ut och börja tävla nu  i höst. ska bli massa skoj. kommer antagligen inte starta högre än LB:0 men ja ska allt börja lungt med en LC:1 och sedan LC:2. Plecerar ja mig där så går ja vidare. Med tanken på alissens fina galoppförbättring idag så kan de nog ske. Va jätte stolt över fisen för hon va verkligen superduktig. så ja va glad hela dagen.

Nej nu får ja allt sova lite upp och träna tidigt i morogn för att hinna med allt. Ska ju laga någon mat med och städa och göra en massa som ja inte hinner. Suck....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback