Bilder, bilder och åter igen en massa bilder.

Som sagt i går eller nu blir de ju snarare i förgår. vart fall i torsdags så köpte jag mig en extern hårdisk som ja hade tänkt mig att ha all musik och alla mina bilder på som en sådan där extra bacupp utifall att ngt händer.

så nu sitter ja här och lägger upp en jäkla massa bilder. märker även hur mkt man själv och andra har förändrats och så självklart så kommer gamla härliga minnen upp. Även en massa stunder som man saknar och vill ska vara nu... hittade några favoriter som komme här, var och en på bilden kommer nog minnas de spcifika minnet som ja tänkte på med när ja såg bilden...



Hopp, Hoppa, HOPPA, HOPPA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback