Första ofrivillga badet!

Gick upp med tuppen i dag, lr a nästan om man kan räkna att de e runt kl 9 så. Satte mig och började plugga till ett fysik B prov. USCH! men de går hyfsat. Sedan var det dags för lilla mig att åka in till kungälv och ha en fysik lektion. vi gick bara igen om lite saker ingför provet så det var en hyfsat seg letion.

iväg till pollen sedan. Var så himla härligt väder så vi tog oss en liten barbacka tur i dag å så fick jag för mig att träna lite på vattenpölar. Eftersom damen är rädd för de så gick vi bort till bäcken. Vi hittaden en lite pöl på vägen som va super läskig så det blev några stegringar för en pöl som kasne var ca 40 cm i diameter och då överdriver ja nog lit ei storleken. Den var alsså mindre.

Jag hoppade av och gick ner i bäcken där de va typ 10 cm djupt och Aliss såg funderande på mig och vill inte gärna gå ner i något som va så läskigt, men till slut gick det. hon hoppade i och blev ganska exhalterad och började dycka med huvudet. så ja hoppade upp igen och vi började att gå lite längs med "forsen". Tills vi kom typ till ett ställe där de va jätte djupt så hon hade vatten ända upp till magen och ja hade vatten i stövlarna och där tyckte hon de va jätte kul att simma runt så ja fick nästan dra upp henne när det var dags att gå hem. Hon va världen superduktigaste tjej idag.

Ska ta med mig en fotograf nästa gång så kanks e vi får till någn härlig bild!

Nej nu ska ja allt ta och sätta mig och göra klart 2 kapitel i fysiken.

Juste glömde nämna idag e de 3 år och 4 måndader...

Hade braa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback