Att följa sin röst

Jag ska lära mig att lyssna på min inre röst hade ja inte tvekat så hade ja inte haft lymfangiten nu. Det positiva idag när ja kom upp på kvällen så hade svullnaden gått ber såpass mycket att jag kunde känna benet i. Wopp Wopp kanske inte mycket att hurra för men det går åt rätt håll!

Det som är typiskt är att bilen har börjat kollapsa så ja måste till Stenungsund till helgen så har fått angagera en kompis som ska göra hela den invecklade proceduren när jag är borta... Stackaren.

Knas tycker de gör ont när ja grejar för hårt så försöker vara väldigt försiktig med hans stackars lilla ben. Han är dock väldigt duktig!

Knas fick en borstning efter våran nattliga promenad och insåg att han har börjat frysa om magen... Hur täcker man in den? Han är fin över hela toppen förutom magen där han börjar bli lurvig. Magplatta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback