Trött!

Har inte gjort ngt med benny över torsdag och fredag då jag ville att han skulle tänka på det vi gjort. Tanken va juh att jag skulle gjort ngt med han igår (fredag) men jag trodde mitt höve skulle EXPLODERA!! käkade 2 ipren och de blev inte bättre, fick gå och läga mig men de blev fan inte bättre då heller.

i torsdag så åkte jag till borås där de blev lite party med några av patricks vänne, vi drog vidare till två klubbar där vi sedan skaka l ite rumpa. eller jag skakade dem satt och drack öl.

Fredags så pratade jag med min mö! gud va ja saknar henne. finns ingen här hemma som man kan uggla i stallet med till sent på natten. Funderar påa tt ev åka upp till mitt andra hem och våldgästa folket. och även sno en häst av henne så kan ja få ridda lite på riktigt!

idag innebär det jobb för min del blir ett 12 h pass idag då är lördag! efter jobbet bär det av till bustrollet benny och jag vet inte riktigt vad ja ska htita på, har tre saker att välja på varav två behöver ja hjälp med. 1. tömköra men de blir första gången så bedhöver jag en som hjälper mig. 2. hänga en gång till men då b ehövar ja lindas hjälp. 3. gå en liten kort skogspromenad. vilket det nog blir

nej nu blir de lite "jobb"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback