möglig ärta...

Ja du! I morse for ja iväg till fabror doktorn som va en fru doktor för att få bukt med mitt huvud. Hon hade dock inte en susning om vad detta kunde vara så ja blev ivägskickad till labb och tog några prover. Dem visade sig dock vara kalas bra. Så hon såg lite fundersam ut men skulle rådfårga med två andra läkare och sedan återkomma.

Sedan for ja och köpte DVD-R skivor för mina bilder. Satt även och tittade på gamla bildern när ja ändå var i farten och jösse va massa goa skratt och återkommande minnen ja fick. Bestämde mig för att dela med mig med 4 personer och dessa minnen. Så ja tog och skrev ut fyra bilder som jag sedan stoppade i fyra olika kuvert och skickade iväg. Jag tror att en eventuelt 2 personer som ja skickade dessa små kort till kan läsa min blogg och kommas tänka att det är nog inte till mig vart fall en, men ja hoppas då att ja bara bidrar med ett gott skratt eller en lite kort resa tilbaka i tiden till den punkten och de minnet. Som sakt så älskar ja allt vad goda minnen betyder och att väcka sådan med hjälp av ett kort är fantastiskt. Oftast har man ju även bara goda minnen på kort så det är sällan man mins dåliga ting.Finns dock några sådana med men de ska vi inte tänka på nu.

Fick skrivit ut mina bilder samt bränt dem och även stoppat in några i en ram.

Efter de va de dags för linda tortyr. Vilket gick kalas bra idag blev lite hjärngympa för min del med fick inte riktigt ihopp skänkelvikning snett igenom till X och öppna efter de. För er som inte förstår så hjälper de inte om ja förlkarar heller men de blir omstälnning för huvudet totalt fast samtidigt inte. En svår övning att få ihopp i huvudet men i pratkitken lätt =)

Efter de så va de lite soft med att gå och vandra med Errol. Fick hjälp av jossan i errols box med.

Sedan så brummade ja hem för att efter en stund RÄSER cykla till stallet fodra kvällen å sedan RÄSER cykla hem igen samtidigt som ja fick släpa på en snoris =) men jädrar i mig va ja trampade!!!

Har även börjat vänja mig vid tanken att ha U-med-Å som pluggort snart med. vilket känns helt okej om ja ska va riktigt ärlig. GBG eller Växjö hade ju vart perfekt men man kan inte få allt. Är faktis tinte jätte sugen på Sthlm heller de är så stort och dyrt.

Ja ja nu sitter ja här och har kommit fram till att ja ska köpa en viss rosett och klänningen ja skrev om i går. tror de blir riktigt fint tillsammans. Det blir det i morgon för nu ska ja plugga lite fysik och sedan sova kudden.

Tack för att du tog dig tiden!

// Tinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback