Vaccination och tokig tysk

Dagen böjade precis som ja vill att alla mina mornar ska börja. Att man självvaknar brevid någon som man känner något speciellt för och ser han sova lite innan han vacknar och man myser en liten kortis i sängen.

Fick sedan tyvärr åka iväg till skolan, men tog en sväng förbi stallet för att lämna av fises pass då hon skulle vaccineras.

fysik lektionen flöt på någorlunda ja och jocke satt och skratta massa. drog sedan en kortis förvbi mässan och träffade min underbara nettan och alla andra goa ungar och stackas lena som hela tiden ska gå och skada sina stackars händer. Gick runt med dem ett tag och de va jätte trevlit.

Hittade mitt gula schabrak och de hängde på en rad där alla schabrak kostade runt 350 kr. Var inte jätte sugen på att lägga ut denna lilla summa så ja frågade snällt tysken om inte "mitt" schabrak kosta lika mycket som dem åvan gjorde som oxå var gula men inte samma nyans. Mycket riktigt så säger han att ja kan få de för 100 kr, jag blev super glad osch sa självklart. men när ja gav han kortet säger han - a fast priset blir då 10Euro så de blir 93 kr. Ja, jag klagade då inte.

Var sedan och städade mitt skåp och de ser riktigt hyfsat ut nu. min schef ringde mig och började med frasen "du som är så söt rar gullig och världens bästa anstälda....." självklart fattade ja att han ville att ja skulle köpa snus. haha han e bra rolig så de va bara att jojna förbi macken och ta en dosa granit vit.

Till kvällen lagade ja lite god sckampi som ja och patrick sedan åt och efter de skulle vi se film men han hade redan sett båda som ja hyrde så de va juh inte speciellt lyckat men men. han somna som vanligt efter 10 min och låg och snarkade mig i nacken, men de va mysigt att ha honom där nu när han är så långt ifrån mig.

i morgon ska ja in på mässan igen men denna gången ska ja även titta på tävlingarna! skall bli riktigt skoj.

So long!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback